08 Oktober 2013

Bercuti Bersama Travelar.com Dan Digi

Ini merupakan satu peluang terbaik buat semua blogger apabila pihak Digi dan Travelar.com sedang mengadakan satu contest di mana hadiahnya berupa tiket percutian ke Bali dan juga Yangon. Aku rasa ini peluang terbaik buat korang semua untuk join contest ini, mana tahu nasib menyebelahi korang semua terpilih sebagai pemenang, dah dapat pergi melancong ke luar negara, free of charge lagi. Baiklah aku tak mahu cerita panjang lagi, pada korang yang teringin benar nak pergi melancong ke luar negara, apa kata anda join contest ini, syarat-syarat contest korang boleh rujuk kat bawah ini.


- Buat satu entri di blog korang semua kenapa korang semua nak pergi bercuti ke Bali atau Yangon. 

- Sebagai contoh " Saya ingin bercuti ke Bali/Yangon bersama Travelar kerana.............". Korang ceritalah kenapa nak pergi sana dan sebagainya. Entri yang paling kreatif dan memikat hati juri bakal memenangi percutian idaman anda.

- Tarikh tutup penyertaan ialah pada 03 November 2013 ( Ahad ) 12.00PM

Hadiah untuk pemenang ialah :-

1st prize: 1x 2nights at Chatrium Hotel, Royal Lake Hotel, Yangon

2nd prize: 1x 2 nights at Grand Mega Resort and Spa, Bali

3rd – 5th prize: 1x RM200 hotel voucher on Malaysian hotels bought on Travelar.com

Oh ya, sebelum terlupa, entri blog korang yang dah siap tu korang boleh submit kat sini. Jadi, tunggu apa lagi, cepat-cepat join contest nie, mana tahu impian anda untuk melancong ke luar negara tercapai melalui contest nie. 

Untuk maklumat lanjut korang boleh baca kat sini.