07 Mei 2014

Bila suka bertangguh

Okay, aku sebenarnya hilang fokus nak menulis dekat blog ini, tak tahulah kenapa. Mungkin kerana sikap suka bertangguh aku ini yang menjadi penyebab blog ini tidak diupdate dengan lebih kerap.


Masalah yang selalu timbul bila aku nak update blog ini ialah terlalu cerewet dengan entri yang harus aku tulis. Berbanding dengan blog aku yang satu lagi, blog ini sebenarnya lebih aku fokuskan kepada niche lifestyle sahaja, jadi bila bab nak menulis entri tentang perkara seharian yang aku lakukan rasa semacam pula, segan pula bila baca balik apa yang aku tulis.

Jadi, bila dah macam itu, entri yang patut dipublish aku tangguhkan dulu sampailah sekarang, itu yang berbulan tak update entri di blog ini. 

Niche lifestyle. Kenapa aku pilih niche lifestyle bagi blog ini? sebab aku nak buat duit dari Nuffnang dengan blog ini, tak nak campur iklan-iklan lain, nanti cemburu pula Cik N. Hanya iklan Adsense sahaja yang aku tambah dalam blog ini sebab trafik yang masuk boleh bantu sikit income aku dengan adsense.

Setakat ini, blog ini sudah mampu memberikan income dari nuffnang, baik dari segi klik mahupun BE. Cuma BE yang aku dapat itu agak pelik sikit. Takde status on going terus dah kredit income ke dalam akaun, takpelah cik N, aku terima dengan redha. Jangan sampai aku berubah hati sudahlah, haha....

Pada korang yang selalu jenguk ke blog ini, teruskanlah hobi korang. Tiada apa yang mampu aku berikan melainkan ucapan terima kasih dari aku. 

Okay, nak update blog lagi satu pulak, adiosss...